Csupapötty

Kreatív és gasztroblog. Színes, játékos ötletek, sablonok és minták, valamint receptek a mindennapokhoz és az ünnepekhez. Ha egyedi elképzelésed van, vagy valami megtetszett, de másképp szeretnéd, keress meg nyugodtan! Érezd jól magad és gyere vissza máskor is! csupapotty@citromail.hu

Blogajánló

Arivle boltja - ékszerek a lelkednek

Ancifalatkái - ha valami finomra éhezel :)

Receptek

Karácsony

Nyomtatható

Facebook

Google friends

Hozzászólások

Karácsonyi készülődés - nyomtatható teendő lista

2011.12.12. 19:10 :: Csupapötty

Még 12 nap Karácsonyig! Vagy már csak tizenkettő? :) Ti hogy álltok a karácsonyi készülődéssel? Én annyira tudok izgulni vendégváráskor, hogy hetekkel, sőt nagyobb esemény előtt már hónapokkal előtte tervezgetek, jegyzetelek, ötleteket gyűjtök és beosztom minden percemet. Az már más kérdés, hogy ezt mennyire sikerül időben megvalósítanom.

Két évvel ezelőtt történt, hogy Szenteste én adtam helyet a családi vacsorának. Szépen feldíszítettem a házat, ünnepi hangulatot varázsoltam a helyiségekbe és egy különleges menüvel vártam a vendégeket.

Úgy éreztem minden tökéletes, igazán kitettem magamért. Éppen a főfogást falatoztuk jóízűen, amikor a nappali ajtajára tévedt a tekintetem és azt hiszem, egy picit elfehéredtem. Az ajtó tetején ott sorakoztak a kimosott konyhai rongyszőnyegek. :)

Ez persze rajtam kívül senkinek nem tűnt fel, mindaddig amíg egy (hűűű@&??!>@) felkiáltással fel nem hívtam rá a figyelmet. :) A nagy izgalomban elfelejtettem lerakni őket és ott virítottak.

Fontos számomra, hogy ne csak gondolatban tervezgessek, hanem írjam is le a teendőimet. Készítettem ehhez egy kis aranyos listát, amit a blogra üresen teszek ki, hogy a saját teendőiddel is ki tudd tölteni. A helykihasználás miatt négyet tettem egy A4-es oldalra, de hogy ne menjen kárba, adj belőle a barátnőidnek is. :)

Letölthető innen

Ami még rám vár:

  • nagytakarítás (itt már csak az ablakmosás maradt és a virágok lezuhanyozása)
  • menü összeállitása - anya készíti a levest és a szokásos töltött káposztát én pedig a főfogást
  • lakásdíszítés
  • fenyőfa vásárlás
  • fenyődíszek, égősor átnézése
  • ajándékok becsomagolása
  • nagybevásárlás
  • képeslapok elküldése
  • karácsonyi zene kiválasztása + Polar Expressz előkészítése, ( a kedvenc karácsonyi filmünk, minden évben megnézzük)

Stresszmentes készülődést! :)

Szólj hozzá!

Címkék: kreatív karácsony sablon karácsonyi teendők nyomtatható

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása