Csupapötty

Kreatív és gasztroblog. Színes, játékos ötletek, sablonok és minták, valamint receptek a mindennapokhoz és az ünnepekhez. Ha egyedi elképzelésed van, vagy valami megtetszett, de másképp szeretnéd, keress meg nyugodtan! Érezd jól magad és gyere vissza máskor is! csupapotty@citromail.hu

Blogajánló

Arivle boltja - ékszerek a lelkednek

Ancifalatkái - ha valami finomra éhezel :)

Receptek

Karácsony

Nyomtatható

Facebook

Google friends

Hozzászólások

Karácsonyi koszorú egyszerűen

2013.12.17. 01:18 :: Csupapötty

Szerintem elég borsos áron lehet hozzájutni kész koszorúkhoz, úgyhogy eldöntöttem, néhány száz forintból készítek egyet a saját ízlésem szerint. Ez az első koszorúm, de nagyjából elégedett vagyok az eredménnyel. Csupán egy koszorú alapot vásároltam hozzá, minden egyéb itthoni ez+az, amit találtam. 

20131217_002645.jpg

Ha tetszik ez a változat, íme a hozzávalók:

  • Koszorú alap - szalma, vagy hungarocell
  • szalagok, gyöngyök (én egy régi nyakláncot szedtem szét)
  • Ezüstös körömlakk vagy csillogó ezüst festék
  • sok gombostű
  • hópehely papírból, vagy hungarocellből (ez még régebbről maradt nekem)

20131216_235432.jpg

A koszorúalapot először körbetekertem csomagolófóliával, mert a szalma hullott egy kicsit és így könnyebb volt vele dolgozni. Egy 3 méteres fehér szalagom volt itthon, ami végül kicsivel több, mint a felére lett elég. Egy kis keresgélés után találtam egy régi selyemszerű terítőt és miután csíkokra vágtam, ezzel folytattam a koszorú bevonását. Gombostűvel rögzítettem a szalagokat, majd a piros és a fehér találkozásánál egy csipkeszalagot is körbetekertem.

20131217_000049.jpg

Ezután rákerültek a díszek és a hópelyhekre az ezüst festék.

20131217_001653.jpg

A rég nem használt nyakláncodat is felhasználhatod. :)

20131217_000825.jpg

Még a rénszarvasomhoz is éppen passzol. :)

20131217_002628.jpg

A fehér részre végül nem tettem semmit, mert kicsit sok lett volna, de ha asztaldísznek készíteném, akkor arra az oldalra kerültek volna a piros színű gyertyák.

A fotók megint késő este készültek, de ez már csak így lesz ezután is. :)

Még nem késő hozzálátni! 

Szólj hozzá!

Címkék: kreatív karácsony karácsonyi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása